Levering

Vi har som målsetting at du skal motta ordren i løpet av 1-5 arbeidsdager etter mottatt ordrebekreftelse. Imidlertid kan leveringstiden variere i høysesong eller i forbindelse med spesielle kampanjer/kolleksjoner. Frakten koster 119,- og vår hovedtransportør er Bring i Norge. Vi har ikke noe minste ordrebeløp.

Når ordren sendes får du som kunde en kvittering via e-post. Her står ditt kolli-nummer som du kan følge på Brings hemsida. Avhengig av hva du velger som kontaktinfo i kassen online får du enten en SMS eller e-post når pakken er klar til avhenting på ditt nærmeste utleveringssted.

Pakken din blir liggende på Brings utleveringssted i 14 dager før den blir sendt tilbake til oss. Har du ikke hentet pakken innen 14 dager, blir du belastet med et gebyr på kr 175,-, som skal dekke våre frakt- og behandlingskostnader.

Lagerhaus restnoterer ingen produkter, og varen kommer derfor ikke i etterkant. Når ordren din forlater lageret vårt, blir du bare belastet med beløpet for de produktene som faktisk blir sendt.

Merk: Vi kan ikke foreta endringer i mottaker eller leveringsadresse etter at ordren er opprettet.

Spørsmål og svar

Hvilke land leverer dere til?

Vi leverer til Sverige, Danmark, Finland og Norge. Gå inn på respektive lands side hvis du skal sende en bestilling utenfor Norge.

Danmark:lagerhaus.dk

Finland:lagerhaus.fi

Sverige:lagerhaus.se

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker varene dine så fort som mulig. Vi har som målsetting at du skal motta ordren i løpet av 4-6 arbeidsdager. I forbindelse med høytider og store kampanjer kan leveringstiden bli noe lengre.

Hva koster frakten?

Frakten koster 119,-

Kan jeg endre utleveringssted etter at ordren er bekreftet?

Dessverre er det ikke mulig å endre utleveringssted etter at ordren er bekreftet. Vær derfor nøye med adresse- og leveringsopplysninger.

Hvor/hvordan henter jeg varene?

Ordren leveres med Bring til ditt aktuelle utleveringssted. Når pakken kan hentes, får du beskjed via SMS til mobilnummeret som du oppga ved bestilling.

Ved henting av pakken må du fremlegge legitimasjon og den firesifrede koden du har mottatt per SMS eller post.

Kan jeg spore leveransen?

Ja, du kan spore pakken ved hjelp av kollinummeret i leveringsbekreftelsen, som sendes til e-postadressen du har oppgitt når ordren sendes fra lageret vårt. Du kan følge pakken via lenken i e-posten eller på www.Bring.no.

Hvorfor har jeg ikke fått alle varene?

Har du mottatt pakken, men mangler én eller flere varer, kan det skyldes feilaktig lagerbeholdning ved bestilling. Når ordren sendes fra lageret vårt, blir du bare belastet for beløpet som tilsvarer produktene du mottar. Hvis du blir belastet for en vare du ikke har fått, ber vi deg kontakte vår kundeservice på kundservice@lagerhaus.se, så hjelper vi deg.

Merk: Vi restnoterer ingen produkter, og varen vil derfor ikke bli sendt i etterkant.

Hva skjer hvis jeg ikke henter varene mine?

Pakken blir liggende på utleveringsstedet i 14 dager fra ankomstdato, og deretter sendes den tilbake til oss. Ikke avhentede pakker belastes med et gebyr på kr 175,-, som skal dekke våre frakt- og behandlingskostnader.

Kan en annen person hente pakken min?

Henter du en pakke for en annen person, må du vise både din egen og mottakerens legitimasjon. Navnet på legitimasjonen må samsvare med navnet på mottakeren (bestilleren) og navnet på forsendelsen.

Merk: Bestiller du varer for en annen person, må ordren være registrert i personens fulle navn for at vedkommende skal kunne hente pakken.