Spørsmål og svar

1040x507_Kontakt

Hvordan handler jeg?

Når du finner en vare du vil kjøpe, velger du antall og klikker på Kjøp. Handlekurven din blir oppdatert med den valgte varen. Hvis du vil fortsette å handle, klikker du deg rundt på siden og legger til flere varer. Du kan når som helst endre antall og fjerne varer fra handlekurven.

Når du er ferdig, fortsetter du til kassen. Her kontrollerer du at handlekurven din har riktig innhold, velger ønsket betalingsmåte og fyller ut med opplysningene dine. Hvis du er registrert hos oss fra før, kan du logge inn for å hente lagrede opplysninger.

Klikk på Fullfør bestilling – så er du ferdig! Nå blir ordren din sendt til oss, og du får en ordrebekreftelse via e-post som kvittering på at ordren er mottatt.

Levering

Hvilke land leverer dere til?

Vi sender bestillinger til Sverige, Danmark, Finland og Norge. Gå inn på nettstedet for ditt land for å sende en bestilling utenfor Norge.

Danmark: lagerhaus.dk
Finland: lagerhaus.fi
Sverige: lagerhaus.se

Hva koster frakten?

Sverige: 49,–, fri frakt på bestillinger over 500,–
Danmark: EUR 10,95
Finland: EUR 10,95
Norge: 119 NOK

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker varene dine så fort som mulig. Normal leveringstid er ca. 4–7 virkedager, ved populære kampanjer kan det ta litt mer tid.

Hvordan blir bestillingen min levert?

Alle pakker sendes med Bring til nærmeste utleveringssted. Du får en tekstmelding når pakken din kan hentes

Kan jeg hente pakken min i en Lagerhaus-butikk?

Nei. For øyeblikket kan vi bare levere til Bring nærmeste utleveringssted.

Hvor er ordren min?

Når ordren blir sendt, får du en leveringsbekreftelse via e-post med sporingsnummeret til pakken din. På Bring nettsted kan du følge pakken din.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?

Pakken din blir liggende på Brings utleveringssted i 14 dager før den blir sendt tilbake til oss. For uavhentede pakker krever vi et gebyr på 175 NOK for å dekke frakt- og håndteringskostnader.

Hvordan endrer eller avbestiller jeg ordren min?

Ta straks kontakt med Kundeservice via e-post hvis du vil endre noe i ordren din. Siden vi pakker ordrene så snart vi får dem inn, er det ikke alltid mulig å endre en bestilling.

Hvis vi allerede har sendt ordren din, gjelder våre standardvilkår for returer, som du finner her.

Hvorfor har jeg ikke fått alle varene?

Det kan skje at lagerantallet ikke stemmer for et produkt når du gjør bestillingen, og at dette produktet derfor mangler. Vi restnoterer ingen produkter, og varen kommer derfor ikke i etterkant. Når ordren din forlater lageret vårt, blir du bare belastet med beløpet for de produktene som faktisk blir sendt

Bytte og retur

Hvor lenge har jeg åpent kjøp?

Du har lovfestet angrerett i 14 dager fra du mottar varen.

Hvordan bytter eller returnerer jeg en vare?

Vil du returnere en vare, sender du den tilbake til butikken vår i Oslo. Du må selv betale returfrakten. Les mer i våre standardvilkår for bytte og retur, som du finner her.

Hva skjer hvis en vare har blitt skadet under transporten?

Ta kontakt med Kundeservice via e-post, så hjelper de deg. Angi ordrenummer, reklamasjonsårsak og legg gjerne ved bilder av den skadde varen, så blir det enklere for oss å behandle saken din.

Jeg har sendt varene mine tilbake, når får jeg pengene mine?

Tilbakebetaling skjer innen 14 dager fra vi har mottatt returen. Lagerhaus tar ikke ansvar for forsendelser som sendes tilbake til oss, vi anbefaler derfor at du sender returen som sporbar pakke og gir beskjed til Kundeservice om at den er på vei.

Sortiment og priser

Er det samme sortiment og priser på Lagerhaus.no som i butikk?

Stort sett er sortiment og priser de samme i nettbutikk som i vanlig butikk, men det kan forekomme avvik. Vi selger f.eks. ikke mat og godteri eller varer som er for store til å sende fra nettbutikken. Prisavvik kan forekomme på utgående produkter.

Da jeg la en vare i handlekurven, var den på lager, men da jeg kom til kassen, var den utsolgt.

Varen reserveres for deg først når bestillingen er bekreftet i kassen. I enkelte tilfeller kan det hende at en annen kunde rekker å kjøpe det siste eksemplaret før det har blitt reservert for deg, selv om varen ligger i handlekurven din.

Kan jeg reservere en vare?

Nei, det kan du dessverre ikke. Men du kan legge inn varsling på varer som er midlertidig utsolgt fra lageret. Da får du beskjed via e-post når varen har kommet inn igjen.

Finnes varen i butikk?

Med funksjonen «Finnes varen i butikk» på produktkortet kan du se om varen finnes på lager i noen av våre butikker. Hvis det er få igjen på lager, anbefaler vi at du ringer til butikken for å forsikre deg om at lagerantallet er korrekt.

Andre spørsmål

Hvor er butikkene deres?

Vi har butikker i Sverige og Norge. Adresser og kontaktopplysninger til hver butikk finner du her.

Jeg har et spørsmål som jeg ikke finner svaret på.

Du er alltid velkommen til å kontakte vår Kundeservice hvis du har et spørsmål som du ikke finner svaret på.

Hvordan kontakter jeg dere?

Den enkleste måten å komme i kontakt med oss på, er ved å sende en e-post til kundeservice på kundservice@lagerhaus.se. Skriv gjerne ordrenummeret ditt i meldingen, så blir det enklere for oss å hjelpe deg. Vår ambisjon er å svare på e-posten din i løpet av 24 timer på hverdager.